De reis gaat beginnen! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van David Fischer - WaarBenJij.nu De reis gaat beginnen! - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van David Fischer - WaarBenJij.nu

De reis gaat beginnen!

Door: David Fischer

Blijf op de hoogte en volg David

18 Juli 2012 | Nederland, Almere-Buiten

Almere 18-7

Vandaag is het zover, ik vertrek naar Mozambique!
Na één jaar sparen kan ik weer terug naar het land van avontuur!

De reis naar Mozambique toe is voor mij al een hele beleving. Vorig jaar was ik voor het eerst met een vliegtuig gevlogen, maar nu is het nog net zo vreemd voor mij. Op Schiphol is het vinden van de juiste locatie in zo'n groot gebouw al spannend, waar moet je heen? Éénmaal op locatie? Dan komt het inchecken, zal mijn bagage aan het juiste gewicht zijn? Moet ik daar ter plekke alles overpakken omdat het te zwaar zal zijn? Of gaat alles in één keer goed?
Daarna paspoort controle en het zoeken van de juiste gate. Het vliegtuig boarden, is mijn handbagage in orde? Wat voor stoel zal ik hebben?

Gelukkig sta ik er niet alleen voor!
Mijn ouders, broers en familie Koning komen mij uitzwaaien en helpen mij opweg naar de juiste plek.
Daar zal ik Frank en Sandra Obdam weer zien!
Zij gaan weer terug naar Mozambique en ik vlieg met ze mee! (kijk ook eens op www.franksandra.nl)
Als we samen inchecken is de kans groot dat we ook bijelkaar zitten, dat maakt de vlucht een stuk gezelliger!

De overstap op Nairobi is ook avontuurlijk, drukke smalle gangen en zoeken naar de juiste gate. Zullen er dit keer weer kinderen staan met bordjes?
Dan wachten tot we kunnen boarden. Vorig jaar was ik er rond de zelfde tijd, toen voelde je langzaam de temperatuur om hoog gaan en voelde het alsof je begon te smelten.

Na negentien uur komen we dan aan in Lilongwe, Malawi.
Moet ik dan weer mijn koffers open maken bij de douane? Komen mijn koffers wel goed aan?
Zal Victor (ons wel bekend van de DTS in Lichinga, zie vorig reis) ons daar komen oppikken?
Verblijven we bij Daniel? ( woont in Lilongwe, zie vorige reis) of verblijven we op de basis van Jeugd met een Opdracht in Lilongwe.

En dan de 21e..... Arriveren in Lichinga!

De reis begint vannavond, wanneer deze eindigd is nog niet zeker! Misschien na twee maanden maar ik hoop dat ik drie maanden kan blijven!

Gods zegen,
David

  • 18 Juli 2012 - 13:51

    Rainer:

    Zoals eerder al gezegd David; wij zijn blij en verdrietig te gelijk. Blij dat jij verder met je bediening in Mozambique kunt, en verdrietig om afscheid te nemen. Ik wens jouw Gods zegen op al je wegen en voor al je activiteiten in Mozambique toe.

    Papa

  • 18 Juli 2012 - 14:15

    Paul Laman:

    We gaan je weer volgen David! En ik zie je vanavond. Moet toch op Schiphol zijn om een paar mensen uit te zwaaien ;-)

  • 18 Juli 2012 - 20:20

    Tom:

    hoi goede reis probeer het te volgen groetjes tom

  • 18 Juli 2012 - 20:25

    Klaudia:

    veel zegen op je wegen!

  • 19 Juli 2012 - 08:35

    Oma:

    Leef weer helemaal met je mee!!

  • 25 Juli 2012 - 21:15

    David Fischer:

    Super dat jullie interesse hebben voor mijn reis!

    Super leuk oma dat je ook weer mee leest. Ik heb nog steeds een presentje voor je liggen van mijn vorige reis!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

David

Actief sinds 15 Juni 2011
Verslag gelezen: 324
Totaal aantal bezoekers 38185

Voorgaande reizen:

08 September 2013 - 08 November 2013

David is weer in Mozambique

20 Juni 2011 - 21 Augustus 2011

Meubels in Mozambique

18 Juli 2012 - 30 November -0001

De houtbewerker in Mozambique

Landen bezocht: