Het staartje van de reis. - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van David Fischer - WaarBenJij.nu Het staartje van de reis. - Reisverslag uit Almere-Buiten, Nederland van David Fischer - WaarBenJij.nu

Het staartje van de reis.

Door: David Fischer

Blijf op de hoogte en volg David

18 Juli 2012 | Nederland, Almere-Buiten

Deze reis heeft een staart gekregen!

Na het beleven van deze avonturen wilde ik eigenlijk alleen maar meer. Er is nog zoveel te doen, te zien, te beleven!

Sind ik weer terug ben in Nederland spreek ik regelmatig mensen die mijn verslagen hebben gelezen en er door aangeraakt worden.
Sommige mensen hebben regelmatig voor mij en de mensen om mij heen gebeden. Zonder onze God en deze bidders was het nooit zo'n succes geworden.

Een aantal bidders hebben zelfs giften gegeven! Zo kan ik dit jaar al een vervolg aan deze reis geven en hoef ik niet weer twee jaar te sparen.

Bij deze dank ik God voor zijn trouw en liefde.
Dank ik de mensen die voor de mensen om mij heen en voor mij hebben gebeden.
Dank ik de mensen die deze reis sponsoren met goederen en financiën.

P.S. Vandaag start ik mijn nieuwe reisblog!